ukrrus
+38 093 779-33-90
відділ продажу
Раді Вашим дзвінкам
Режим роботи:
Пн-Вс 9:00—23:00;
П'ятниця: Вихідний
КАТАЛОГ ТОВАРІВ
0
Items in the basket
basket is empty
0КошикEmpty0 грн.
Items in the basket
basket is empty

Доставка і оплата

Доставка:

  • По Україні - згідно тарифів поштового перевізника
  • Самовивіз - за адресою вул. Проспектна, 52 ринок "Барабашово".


 

Оплата і доставка:

Ви оплачуєте замовлення за безготівковим розрахунком або при отриманні товару.

Доставка у відділення Нова пошта «Нова пошта»
Терміни доставки до відділення «Нова пошта» 1 - 3 дні.

Після надсилання замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта»

В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність до товарного чека перед оплатою у відділенні «Нова пошта».


Вартість доставки
При замовленні на суму понад 5 000 грн. доставка здійснюється безкоштовно.

Якщо замовлення оформлено у суботу чи неділю, доставка провадиться у понеділок.
Оператор контакт-центру уточнює наявність товару на Ваше замовлення, погоджує з Вами адресу, зручні дати та час доставки.

В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність до товарного чека перед оплатою в кур'єру.

Звертаємо Вашу увагу, що при отриманні посилки у кур'єра та підписуючи акт
прийому-передачі Ви підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до
інтернет-магазину.

Накладений платіж
За допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта" ми надсилаємо Вам товар.
Протягом 1-2 днів після відправлення, Ваше замовлення приходить на склад "Нової пошти"
Після цього на Ваш телефон приходить СМС, що Ви можете забрати товар.
На складі кур'єрської служби перевіряєте посилку. Якщо Вам все сподобалося, оплачуєте замовлення.

Онлайн оплата через сервіс LiqPay 
LiqPay - Онлайн Сплата — відкритий web-інтерфейс, електронний гаманець, який дозволяє приймати платежі та переказувати гроші за допомогою мобільного телефону, Інтернету та платіжних карток у всьому світі.

Обмін і повернення товару:

Обмін та повернення товару здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".

Повернення товару належної якості. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право протягом чотирнадцяти днів (не рахуючи дня покупки) повернути або обміняти товар належної якості, який не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин і не може бути ним використаний за призначенням.

Обмін або повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Для повернення товару споживачеві необхідно надати: товар (разом з усією комплектацією, пломбами та ярликами в збереженої цілісної упаковці); розрахунковий документ, що підтверджує здійснення покупки; гарантійний талон; документ, що засвідчує особу (у випадках, передбачених чинним законодавством України).

Для того, щоб повернути сплачені за товар грошові кошти, споживач повинен: звернутися за телефоном до нашого менеджера. заповнити необхідні документи (заява на повернення товару, заяву на повернення коштів) надати необхідні для обробки запиту документи (оригінал заяви, довідку з реквізитами і т.п.) Гроші повертаються споживачеві після того, як повний обсяг документів (в оригіналі) з товаром надійдуть до отримувача интернет магазина Zegor.biz.ua. Повернення коштів відбувається протягом семи календарних днів з дати отримання документів в повному обсязі. Споживач повинен переконатися, що товар, який він бажає повернути, не відноситься до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 №172.

Мы используем файлы cookie, чтобы сайт был лучше для вас.